Vitana se v kampani vydává na cestu za kořením

neděle, 16. prosince 2018, 08:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani Vitana vysvětluje, že opravdu rozumí koření – od anýzu po zázvor.

Zdroj: Repro YT Vitana

Zdroj: Repro YT Vitana

Od začátku prosince Vitana komunikuje novou kampaní, v níž se vydává na cestu za kořením. Jejím cílem je vysvětlit spotřebitelům, že není koření jako koření. „Nám ve Vitaně na kvalitě opravdu záleží. Všechny naše dodavatele osobně navštěvujeme a kontrolujeme, aby se k našim spotřebitelům dostalo opravdu jen to nejlepší. Kvůli co nejdelší ochraně chuti a aroma koření ho balíme do kvalitních obalů – zavíracích sáčků a nově i skleněných kořenek.,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz tiskový mluvčí společnosti Milan Linka. 

Kampaň poběží po celý prosinec v televizi, a to na všech stanicích skupiny Nova. Kreativu vytvořila agentura Hullabaloo. Režie se ujal Martin Duda. 

-stk-