A!M Creative Challenge už zná vítězný projekt pro Pilot G-2

pátek, 4. ledna 2019, 11:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vítězem podzimního běhu studentské soutěže A!M Creative Challenge se stal Vít Vojík.

Vít Vojík, vítěz podzimního běhu soutěže A!M Creative Challenge, zdroj: A!M

Vít Vojík, vítěz podzimního běhu soutěže A!M Creative Challenge, zdroj: A!M

Letošní podzimní běh studentské soutěže A!M Creative Challenge, jež probíhala ve spolupráci se společností Václav Čížek, distribuující na českém trhu psací potřeby japonské značky Pilot, zná svého vítěze. Tím se stal tým Helebrand Agency Víta Vojíka, studenta druhého ročníku Konzervatoře Jaroslava Ježka.

„Cílem podzimního kola studentské soutěže A!M Creative Challenge, kterou organizuje agentura Attention!Media, byla aktivace gelového rolleru Pilot G-2. Zadání nebylo příliš lehké vzhledem k situaci, kdy psací potřeby jsou řazeny spíše do kategorie s nízkým zájmem spotřebitele. Sami studenti přiznali, že pro ně při studiu ekonomických oborů není výběr psací potřeby prioritou,“ přiblížila kontext soutěže Renata Unger, Product and Marketing Specialist firmy Václav Čížek.

Do finále se probojovaly čtyři soutěžní týmy, které svůj projekt prezentovaly porotě, sestávající z již zmíněné Renaty Unger, dále Marka Miláčka z mediální agentury A!M a Niny Stejskalové z reklamní agentury DDB. „Z prezentovaných prací bylo poznat, že se jednotlivé soutěžní týmy nad projektem opravdu zamýšlely, provedly vlastní průzkumy na cílové skupině. Některé projekty se snažily využít i na podzim nastartované komunikace značky k identické cílové skupině. Sympatické bylo, že soutěžní týmy opustily svoji ,sociální bublinu‘ a zamyslely se nad možností využití psacích potřeb ve studentském životě,“ zhodnotila Renata Unger.

Vítězný projekt Víta Vojíka se zaměřil na propagaci gelového pera Pilot G-2 prostřednictvím sociálních sítí a outdooru. S ohledem na cílovou skupinu vysokoškoláků přiblížil produkt studentskému životu prostřednictvím motivů sešitu či testu, které doplnil o slovní hříčky.

Návrh vítězného týmu Helebrand Agency Víta Vojíka, zdroj: A!M Creative Challenge

Návrh vítězného týmu Helebrand Agency Víta Vojíka, zdroj: A!M Creative Challenge

„Gelový roller G-2 představil jako parťáka studentů jak na přednáškách, tak při testech. Velmi mne bavila lehkost a vtip, který byl v představené komunikaci zvolen. Velkým plus je i snadné využití nejen v primárně navrhovaných sociálních sítích, ale jednoduché převedení na POS materiály a venkovní plochy. Vít Vojík mne přesvědčil, že není třeba složitě hledat příběhy, jak zaujmout cílovou skupinu,“ dodala Renata Unger s tím, že si umí představit využití nejen vítězného návrhu, ale i dalších nápadů v komunikaci značky Pilot v příštích letech.

-stk-