Albert v kampani podporuje aktivní životní styl

čtvrtek, 17. ledna 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová věrnostní kampaň řetězce Albert se zaměřuje na aktivní životní styl.

Zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert spouští novou věrnostní kampaň „Začněte zdravěji každý den“, s níž se zaměřuje na aktivní životní styl. Využívá tak začátek roku, kdy si lidé obvykle dávají předsevzetí k proměně stravování či k zařazení pohybu do každodenního života.

„Kampaň je určena pro všechny, kteří se rozhodli do nového roku vkročit aktivněji. Nabídkou kvalitního sportovního vybavení, dóz na potraviny a exkluzivních balení výrobků Nature’s Promise chceme podpořit odhodlání našich zákazníků a pomoci jim vytrvat na cestě za jejich cíli,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.

Věrnostní kampaň funguje již na známém principu, kdy za každý nákup v hodnotě 200 korun obdrží zákazníci jeden bod. Ke startovacím třem bodům nasbírají nakupující dalších dvanáct bodů, které pak promění v libovolném obchodě Albert za produkt z nabídky. Vybírat mohou ze sportovního vybavení od českého výrobce Yate, potravinových dóz značky Trudeau a balení zdravých produktů Nature’s Promise. Nechybí sportovní podložky a tašky nebo dózy s chladící vložkou na jogurt s müsli či na salát.

Kromě zmíněných produktů nabídne Albert na svých stránkách www.albertzdrave.cz i zdravý kalendář s recepty a cviky pro každý den. Součástí kampaně je i soutěž o věcné ceny.

Kampaň startuje 16. ledna a potrvá do 5. března nebo do vyčerpání zásob. „Naše zákazníky chceme inspirovat a motivovat ke kvalitnímu a spokojenému životnímu stylu nejen v období kampaně, ale tři sta šedesát pět dní v roce. Další inspiraci mohou čerpat i z našeho nového magazínu Albert – U nás v kuchyni, který přináší rady a tipy na každý den,“ dodává Soňa Balan.

-stk-