Benu uvádí nový koncept, nabídne průhled do laboratoře

čtvrtek, 31. ledna 2019, 07:40 Aktuality, Retail MediaGuru

Lékárenská síť Benu představila v prostorách pražského Centra Chodov nový koncept své pobočky.

Benu na pražském Chodově představila nový koncept své lékárny, zdroj: Benu.

Benu na pražském Chodově představila nový koncept své lékárny, zdroj: Benu.

Lékárny Benu přicházejí s novým konceptem svých poboček. První z nich byla otevřena v pražském Centru Chodov. Do konce roku chce by jich mělo být dvacet. Do budování nového konceptu lékáren plánuje společnost investovat v České republice na čtyřicet milionů korun.

„V novém konceptu se snoubí nejmodernější technologie s tradičními službami lékárny. Věříme, že zákazníci v nové lékárně ocení nejen designové interiéry a pohodlný způsob nakupování, ale i individuální přístup, který je součástí naší DNA,“ říká Petr Doležal, generální ředitel společnosti Benu.

Design interiéru zdůrazňuje význam lékárenské profese, a to především průhledem přímo do laboratoře, která jindy zůstává skrytá v zázemí. Přes prosklené dveře mohou zákazníci sledovat přípravu očních kapek, mastí či dalších léků.

Světlý interiér kombinuje nábytek v pastelových barvách, dřevo a ušlechtilé omítky s moderními technologiemi a designovými světly. Součástí jsou i interaktivní tabule, na kterých zákazníci najdou klíčové informace o nabízených produktech.

Design interiéru kombinuje pastelové barvy se dřevem, zdroj: Benu.

Design interiéru kombinuje pastelové barvy se dřevem, zdroj: Benu.

Součástí interiéru jsou i interaktivní tabule, zdroj: Benu.

Součástí interiéru jsou i interaktivní tabule, zdroj: Benu.

Samozřejmostí nového konceptu je otevřený či samoobslužný prodej. Volně prodejné přípravky tedy. nejsou uzamčené ve vitrínách ani jinak zahrazené. Zákazníci mohou v nové lékárně využít i nadstandardní služby v oblasti prevence, například soukromé konzultace v oddělené místnosti, kde jim vyškolení lékárníci poradí ohledně onemocnění diabetem, změří hladinu cukru v krvi nebo zkontrolují lékárničku, popíší užívané léky a odhalí případné nebezpečné interakce. Termín si mohou zájemci domluvit osobně, telefonicky či online.

V novém konceptu nabídne Benu také odborné služby v oblasti dermokosmetiky. Zákazníci se mohou obrátit přímo na dermoporadkyni, certifikovanou lékárnici, která jim poradí a pomůže jim vybrat produkty přímo na míru jejich pleti a požadavkům.

Síť Benu provozuje v České republice celkem 224 lékáren, a je tak druhým největším hráčem na trhu. Patří do skupiny Phoenix, jež má po Evropě 2500 poboček. Co do počtu poboček je v tuzemsku největším lékárenským řetězcem Dr. Max, patřící do skupiny Penta.

-stk-