Skupina Bohemia Sekt si na lifestylovou PR komunikaci svých tichých vín, mezi která patří Habánské sklepy, Chateau Bzenec, Vinařství Pavlov nebo Víno Mikulov, a importovaných značek, mimo jiné prosecca Mionetto, vybrala agenturu PEPR Consulting. Nahrazuje tak dosavadní ADison,
která ale i nadále pro skupinu zajišťuje korporátní PR a komunikaci značky Bohemia Sekt.
„Naším hlavním úkolem je tvorba PR komunikačních strategií, které pomohou zvyšovat povědomí o svěřených značkách. Pestrost portfolia nám dává velký prostor pro kreativu a zároveň nabízí možnost využití nejrůznějších formátů komunikace. Je to pro nás velká výzva,“ říká Petr Engliš, managing director agentury PEPR Consulting, která se kromě PR komunikace stará také o správu sociálních sítí.
Jedním z pilotních projektů vzájemné spolupráce bylo zajištění mediálního pokrytí otevření nové designové vinotéky a rekonstruovaných sklepních prostor vinařství Habánské sklepy ve Velkých Bílovicích na podzim loňského roku. „Slavnostní opening byl dalším milníkem, který má jako jeden z cílů podpořit autenticitu značky Habánské sklepy. Téma spojující víno a genius loci Habánského sklepa patří ke klíčovým komunikačním sdělením, se kterým budeme pracovat dlouhodobě,“ uvádí manažerka značek tichých vín společnosti Bohemia Sekt Lenka Štemberová.
-stk-