BPA sport marketing vyhlašuje 2. ročník Ledové klapky

sobota, 26. ledna 2019, 08:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Začíná druhý ročník soutěže o nejlepší video z hokejového prostředí.

Zdroj: BPA sport marketing

Zdroj: BPA sport marketing

BPA sport marketing vyhlašuje druhý ročník Ledové klapky, soutěže, která hledá nejlepší video z hokejového prostředí. Jejím cílem je vyzvednout tvůrčí snahu a píli všech českých hokejových klubů, ať už těch profesionálních, nebo amatérských. Na základě zkušeností z minulého ročníku bude navíc možné videa zařadit do tří kategorií – reportážní, propagační a amatérské video. Soupeřit mezi sebou tak mohou srovnatelnější díla co do obsahu a formy. 

O vítězích bude rozhodovat odborná porota, v níž zasedne Vojtěch Šišma, výkonný ředitel sportovně marketingové agentury 2Score, která spravuje platformu SportBiz. Za iSport.cz bude hlasovat redaktorka Simona Kubišová, Alan Záruba, zástupce skupiny Nova, Jan Polák z výzkumné agentury Ipsos a Kateřina Straková, redaktorka MediaGuru.cz. Další členové poroty jsou stále v jednání. 

Ze všech přihlášených videí vybere z každé kategorie odborná porota do 9. května top pět videí, následovat budou tři nejlepší, reportážní, propagační a amatérské. O nejlepší video budou hlasovat i fanoušci. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne v červnu.

Odměnou pro nejlepší videa bude trofej a finanční obnos v rozpětí dle umístění od 15 000 do 5 000 korun, který je primárně určen k zakoupení techniky za účelem podpory práce s videem. Přihlášky lze posílat do 3. května 2019, a to prostřednictvím formuláře na www.ledovaklapka.cz, který je nutné odeslat na e-mailovou adresu klapka@bpa.cz. 

-stk-