ČS spouští novou kampaň na funkcionality George

sobota, 5. ledna 2019, 08:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna pokračuje ve své podpoře George, v nové kampani se soustředí na jeho funkcionality.

Zdroj: Repro YT Česká spořitelna

Zdroj: Repro YT Česká spořitelna

Česká spořitelna spouští další kampaň na podporu svého internetového a mobilního bankovnictví George. Od 7. ledna nasadí nový televizní spot, v němž upozorní na možnost připojit si v aplikaci účtenku k platbě, díky čemuž mohou klienti snadno vrátit nepovedené nákupy.

Kampaň poběží v televizi na stanicích skupiny Nova a také v kině v sítích Cinestar a Cinema City. Dále bude k vidění na internetu a v outdooru, kde bude kromě možnosti ukládání účtenek i téma bezpečnosti.

Klíčový vizuál ke kampani České spořitelny na George a možnosti připojit si účtenku v aplikaci k platbě, zdroj: ČS

Klíčový vizuál ke kampani České spořitelny na George a možnosti připojit si účtenku v aplikaci k platbě, zdroj: ČS

Klíčový vizuál ke kampani České spořitelny na George a bezpečnému připojení, zdroj: ČS

Klíčový vizuál ke kampani České spořitelny na George a bezpečnému připojení, zdroj: ČS

Kreativa vznikla v dílně agentury VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš.

-stk-