Scania, globální společnost, která prodává nákladní vozidla, autobusy a služby a má výrobní kapacity v Evropě, Jižní Americe a v Asii rozšiřuje marketingové oddělení pro Českou republiku. Romana Polachová nastoupila na pozici marketing coordinator pro ČR, na které nahradila po patnácti letech do penze odcházející Vladimíru Ritz-Radlinskou. Polachová bude mít na starosti veškeré eventy, tiskoviny, marketingovou podporu prodeje a služeb a také tiskovou reklamu. Do Scanie přichází z centrály společnosti Škoda Auto, kde působila poslední dva roky jako specialistka mezinárodního marketingu.
Martina Vulganová nastupuje na pozici digital marketing coordinator pro ČR a Slovensko a střídá Jakuba Kvasničku. Vulganová do Scanie přišla ze společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, kde strávila více než čtyři roky a byla zodpovědná za digitální marketing pro ČR a Slovensko. Ve Scanii bude mít na starosti správu webových stránek, sociálních médií a také firemního intranetu.
-zue-