
Zdroj: Blue Events
Na letošním Retail Summitu se bude diskutovat o tom, jak se posunout od negativních či neutrálních zkušeností k pozitivnímu zážitku. Zapojí se téměř 120 osobností, včetně například viceprezidenta Amazonu Ralfa Klebera z Německa, Matta Simistra, generálního ředitele Tesco pro střední Evropu nebo Sudana Jacksona z divize REWE digitální technologie.
Kromě dalších osobností z mezinárodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím, prodejců non-foodu nebo zástupců velkých i menších e-shopů, se letos zúčastní i výrobci různých kategorií potravin a spotřebního zboží, dodavatelé, další experti, politici, novináři a výzkumníci.
Konference, konaná již tradičně v Clarion Congress Hotel Prague, má otevřít řadu nových témat, která se stanou klíčovými teprve v blízké budoucnosti. Jde například o problematiku nové mega-kategorie „Smart Home“, o nový pohled na růst kategorií na základě dodání zážitku spotřebitelům či na novou generaci maloobchodních značek. Organizátoři připravili i speciální programový blok věnovaný tématu udržitelnosti.
V hlavním plenárním programu i v 13 paralelních odborných sekcích bude jako již tradičně věnována velká pozornost spolupráci mezi výrobou a obchodem, rozvoji lidského kapitálu, optimalizaci logistiky, komunikaci a prodeji v mnohokanálovém prostředí či implementaci nových technologií. Velmi systematicky bude také diskutováno zejména téma digitální transformace.
Podrobný program najdete na stránkách Retail Summitu, kde je také zároveň možné se registrovat.
-zue-