Mana podporuje kampaní své nové příchutě

pátek, 11. ledna 2019, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Alternativní strava Mana od ledna uvádí tři nové příchutě, které komunikuje online kampaní. Chystá i nadlinku.

Mana uvádí na trh tři příchutě, zdroj: Heaven Labs.

Mana uvádí na trh tři příchutě, zdroj: Heaven Labs.

Český potravinářský start-up Heaven Labs přichází na trh s prvními ochucenými verzemi Mana drinků. Od ledna najdou zákazníci v tuzemských kamenných i internetových obchodech kromě původní neochucené verze také drinky Mana Sunlight, Mana Love a Mana Dream. Novinky jsou nyní podporovány kampaní v online prostoru, na sociálních sítích a ve vyhledávačích Google a Seznam. V první polovině roku ji doplní i nadlinková komunikace.

„Provedli jsme více jak dvě stě vývojových iterací, než jsme byli s novými příchutěmi naprosto spokojeni. Nyní můžeme hrdě prohlásit, že nové příchutě jsou skvělé,“ uvedl tvůrce Many a spoluzakladatel start-upu Jakub Krejčík s tím, že původní verze se nyní bude prodávat pod názvem Mana Origin.

Mana Sunlight se vyznačuje tropickou příchutí, přičemž jemně žlutou barvu jí dodává extrakt z kurkumy. Verze Love má jahodovou a malinovou příchuť a k její růžové barvě přispívá jako přírodní barvivo lykopen a beta karoten. Mana Dream je zase variantou populární čokoládové příchuti, kde chuť i barvu obstarává přidané práškové kakao. „V dané příchuti si každý může najít to své. Pojmenování může být pouze jemným návodem, k čemu by se měla chuť blížit,“ vysvětlil Krejčík.

Své první tři příchutě představila značka v polovině prosince nejprve v online předprodeji, kde si je objednalo šest tisíc zákazníků. Od 7. ledna nabízí tímto způsobem i příchutě v prášku– zákazníkům, kteří si ji předobjednají, bude zaslána nejpozději v dubnu. Od května bude nasazena do normálního prodeje do e-shopu mojemana.cz. Do klasického retailu se s ní však nepočítá.

Prášková Mana s příchutí, zdroj: Heaven Labs

Prášková Mana s příchutí, zdroj: Heaven Labs

Na nových produktech intenzivně pracujeme neustále, Mana nikdy nebude hotový produkt, jehož vývoj skončil a nyní se pouze prodává. Chceme našim fanouškům nabídnout velké novinky minimálně vždy jednou ročně,“ dodává Jakub Krejčík.

-stk-