Marketing Plzeňského Prazdroje řídí Trzaskalik, střídá McKenzieho

středa, 30. ledna 2019, 09:45 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik.

Roman Trzaskalik, foto: Plzeňský Prazdroj

Roman Trzaskalik, foto: Plzeňský Prazdroj

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik. Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let marketing Plzeňského Prazdroje řídil. Ve funkci získal několik odborných ocenění a loni v červenci povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe

Roman Trzaskalik přichází ze společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na manažerské posty v mateřském Danone.

-mav-