Milko v lednu spouští kampaň Hustá výzva

středa, 23. ledna 2019, 12:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po celý leden komunikuje Milko svůj Řecký jogurt, prostřednictvím Husté výzvy chce inspirovat lidi k tomu, aby byli fit.

Zdroj: Polabské mlékárny

Zdroj: Polabské mlékárny

První měsíc v roce, kdy jsou novoroční předsevzetí lidí ještě čerstvá, se mlékárenská značka Milko rozhodla spustit na podporu svého Řeckého jogurtu již třetí pokračování kampaně Hustá výzva. Až do konce ledna chce tak inspirovat ke zdravému životnímu stylu.

„S kampaní cílíme na všechny, kteří o Vánocích trochu hřešili stravou a chtějí být v novém roce fit,“ přibližuje na dotaz MediaGuru.cz Zdeněk Vybíral, manažer obchodu a marketingu společnosti Milko.

Kampaň běží v televizi, rádiu, tisku, outdooru i na internetu. Na všechny televizní stanice je nasazen nový reklamní spot.

Rozhlasové spoty jsou vysílány na Evropě 2, Kiss rádiu či Hitrádiích. V tisku se objevují inzeráty například v lifestylových titulech, jako je Maminka, Glanc, Vlasta, Kondice či Dieta. Outdoor je umístěn v pražském metru.

Ukázky printových inzerátů: v horní řadě v časopise Maminka, v dolní v časopise Dieta, zdroj: Polabské mlékárny

Ukázky printových inzerátů: v horní řadě v časopise Maminka, v dolní v časopise Dieta, zdroj: Polabské mlékárny

A napříč online médii je komunikace k vidění na sociálních médiích Facebook, Instagram či YouTube, bannerová reklama poté na Seznam.cz či webech CNC. Součástí je i 21denní jídelníček doplněný o cviky pro každý den. K dispozici je i ke stažení na speciální microsite

Kreativní koncept pochází z agentury Comtech_Can, konkrétně Hana Madlová, jež s nápadem přišla. Televizní spot režiroval Jakub Sommer, o produkci se postaralo studio Darq. Tváří reklamy se stala Barbora Mottlová, hlas kampani propůjčila Dana Batulková. Za rodinou mlékárnu vše zastřešila ředitelka společnosti Polabské mlékárny Drahomíra Vybíralová.

-stk-