Příjmy Cinema City z kinoreklamy se loni zvýšily o 15 procent

úterý, 8. ledna 2019, 15:25 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Prodejce kinoreklamy, společnost New Age Advertising, označuje loňský rok jako velmi příznivý.

Foto: Cinema City

Foto: Cinema City

New Age Advertising (NAA), která pro tuzemskou síť kin Cinema City zajišťuje prodej kinoreklamy, zaznamenala v loňském roce nárůst příjmů z kinoreklamy meziročně o 15 %. Loňský rok zároveň označuje za nejúspěšnější ve své historii. 

Mezi největší klienty New Age AdvertisingCinema City patřily v roce 2018 společnosti Mercedes-Benz, Master Card, I.D.C. Sedita, Česká spořitelna, ConQuest či Osterreich Werbung. Z hlediska segmentace využívají kinoreklamu nejvíce klienti z oblasti finančnictví, auto.moto, lifestyle a turismu. Skupinu pravidelných inzerentů rozšířily v roce 2018 nově firmy jako Hornbach, Samsung, Walmark nebo Bageterie Boulevard.

„Uplynulý rok byl z hlediska příjmů z reklamy pro New Age Advertising – Cinema City v Česku nejlepší v historii a je jasným důkazem toho, že kinoreklama vyhovuje stále většímu počtu klientů, kteří ji pravidelně zařazují jako nedílnou součást svých kampaní,“ hodnotí rok 2018 Renáta Ben, country managerka New Age Advertising CZ a SK

Loňský rok byl rovněž prvním uceleným rokem provozu největšího českého multiplexu – Cinema City Chodov. Zadavatelé inzerce zde využívají mj. i  VIP zóny a promítací salonky.

Počátkem roku 2018 byla na globální úrovni rovněž dokončena akvizice řetězce amerických multiplexů Regal Cinemas. Britská společnost Cineworld Group, která je mj. vlastníkem i sítě českých kin Cinema City, získala tímto obchodem přístup k severoamerickému trhu a vznikl druhý největší provozovatel kin na světě.

-mav-