Raiffeisenbank dále rozvíjí kampaň s detektivní zápletkou

středa, 2. ledna 2019, 11:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po teaseru spustila Raiffeisenbank plnou kampaň na eKonto XL. V duchu detektivní akce.

Zdroj: Repro YT Raiffeisenbank ČR

Zdroj: Repro YT Raiffeisenbank ČR

Raiffeisenbank nadále rozvíjí svou kampaň, s níž začala na sklonku loňského roku. V teaseru upozorňovala na Sazbu X, 2. ledna tajemnou sazbu odhalila a začala podporovat spořicí účet eKonto XL s úrokem 3 procenta ročně. To vše v duchu detektivní akce, která je snímána prostřednictvím objektivu skrytého fotoaparátu.

„Cílem kampaně je upozornit na bezkonkurenčně nejlepší podmínky spoření s Raiffeisenbank.Když jsme si testovali různé akviziční koncepty, klienti nejlépe hodnotili právě benefit účtu zdarma bez podmínek a navíc bonusové úročení na spořicím účtu. To vše teď nyní Raiffeisenbank nabízí v jednom balíčku," říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Kampaň je nasazena v televizi, rádiu, v outdooru a na internetu.

Spořicí účet eKonto XL je určený všem novým klientům, kteří si u RB otevřou osobní účet eKonto Komplet nebo eKonto Smart. Úročení se vztahuje na spořenou částku do 150 000 korun po dobu šesti měsíců.

Pod kampaní je podepsána agentura Made by Vaculik a fotograf Marek Musil. 

-stk-