Sportovní obsah přinesl O2 TV významný růst zákazníků
Investice do nákupu exkluzivního sportovního obsahu přinesly společnosti O2 nárůst počtu diváků O2 TV.

O2 TV, foto: O2
Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 31. prosinci 2018 celkem 335 tisíc. Ke konci roku 2017 jich evidovala 237 tisíc (meziročně +41 %). Vyplývá to z oznámených výsledků společnosti O2 za celý rok 2018.
Z uvedeného počtu 335 tisíc využívá více než 40 tisíc domácností doplňkovou službu Multi, která umožňuje sledovat O2 TV na více televizorech najednou. Ke každému tarifu mají zákazníci zdarma čtyři licence pro sledování kompletního programu O2 TV na počítači nebo v aplikaci v mobilu nebo tabletu. Tuto možnost v roce 2018 pravidelně využívalo zhruba 420 tisíc diváků, včetně zákazníků balíčku O2 TV Sport Pack. Na konci roku 2018 tak O2 registrovalo téměř 758 tisíc aktivních přístupů digitální televize O2 TV(meziročně +34%).
„Od léta nabízíme nejatraktivnější televizní obsah na trhu, o který je rekordní zájem. Naše digitální televize O2 TV je, stejně jako mobilní služby, součástí tarifních balíčků O2 Spolu, které využívá stále více rodin, skupin přátel a drobných podnikatelů. Také díky tomu se počet zákazníků našich tradičních měsíčních tarifů O2 TV zvýšil za rok 2018 o více než 60 tisíc a počet mobilních zákazníků smluvních služeb o 165 tisíc,“ komentoval výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.
Celkové konsolidované provozní výnosy dosáhly v roce 2018 výše 37 996 mil. Kč, meziročně o 0,8 % více. Hlavními zdroji nárůstu byla mobilní data, finanční služby, O2 TV a prodeje zařízení a příslušenství. Ty více než kompenzovaly pokračující pokles tradičních hlasových a datových výnosů a výnosů z SMS a MMS. Konsolidovaný čistý zisk se v roce 2018 snížil meziročně o 2,5 % na 5 448 mil. Kč.
-mav-