Tváří nové reklamy výrobku Skyr je znovu Ondřej Bank

pondělí, 21. ledna 2019, 13:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Bohušovická mlékárna pokračuje v reklamě na mléčný výrobek Skyr ve spolupráci s Ondřejem Bankem.

Foto: Bohušovická mlékárna

Foto: Bohušovická mlékárna

Bohušovická mlékárna zahajuje kampaň na podporu islandského mléčného výrobku Skyr. Nový televizní spot připravila produkční společnost AZN kru, vedení projektu se ujal Robert Janča. Hlavní tváří reklamy je Ondřej Bank. Spojení alpského lyžaře s výrobkem Skyr má spotřebitelům ukázat, že zdravý životní styl, sport a kvalitní strava k sobě patří. 

Reklama má několik různých verzí – tři běží v televizi ve formě sponzorských vzkazů, tři slouží jako bumper ads na Youtube a další jsou určeny pro použití na dalších on-line platformách. Speciálně pro sociální sítě vzniklo 45vteřinové video s příběhem o Ondřeji Bankovi. Spoty jsou k dispozici také na Youtube kanále Skyr CZ.

„Nový spot je imageový, v severském stylu, a tím se odlišuje od ostatních reklam na mléčné výrobky. Video tak vyjadřuje individualitu, jakou se pyšní i kategorie produktu. Celé video je postavené na Ondřeji Bankovi, sportovci, který toho hodně dokázal, ale i přesto všechno dokázal být nesmírně skromný a lidský. Je prototypem slušného a pohodového kluka,“ uvedl Jaroslav Krajník, obchodní a marketingový ředitel Bohušovické mlékárny.

Nejde o první reklamu, kterou Bank ve spolupráci s Bohušovickou mlékárnou natočil. První kampaň proběhla už v roce 2016, kdy byl výrobek uváděn na český trh. Zatímco v počátcích byl Skyr dostupný pouze v neochucené a třech ochucených variantách, v současnosti je dostupný v šesti příchutích a variantě natur ve dvou velikostech. Uvedeny byly i dvě limitované edice – Skyr kokos a mandle, Skyr jablko a štrúdl.

-mav-