Značky žvýkaček bez cukru Orbit a Airwaves se v novoroční kampani představují jako jednoduchý prostředek, díky kterému lze snadno a rychle získat dobrý pocit. Spustily 21denní výzvu zaměřenou na jógu, v níž bude postupně odkryto 10 videí s lekcemi jógy vedené profesionální instruktorkou a vyznavačkou zdravého životního stylu Karin Dimitrovovou.
„Orbit touto kampaní reaguje na přirozený vývoj značky, kdy je kladen důraz na myšlenku, že zdravý úsměv jde ruku v ruce se sebevědomím a přichází právě s pocitem svěžích úst. Žvýkačka bez cukru zároveň může sloužit jako skvělá odměna, pokud se v novém roce rozhodneme změnit svůj životní styl a začneme žít zdravěji a aktivněji,“ komentuje kampaň Denisa Žideková, brand manažerka značky Orbit pro střední Evropu.
V rámci kampaně, která běží od 4. do 31. ledna, bude nové video s lekcí jógy zveřejněno obden, čímž chce značka Orbit spotřebitele namotivovat, aby zahodili veškeré výmluvy a svůj čas trávili aktivněji. V tomto období pak bude v široké obchodní síti k dostání multipack žvýkaček Orbit a Airwaves 4+1 zdarma, kampaň zviditelní výrazné in-store vystavení, zahrnuta je PR komunikace, online podpora na sociálních sítích značky Orbit, ambasadorky Karin Dimitrovové i dalších influencerů. Součástí kampaně je i soutěž na Instagramu Orbit Klub o 30 vstupů na Orbit Yoga Fest, kterým bude celá novoroční kampaň zakončena.
-stk-