Art Directors Club (ADC) startuje další ročník své soutěže ADC Creative Awards (dříve Louskáček), v níž oceňuje nejlepší počiny komerční kreativity u nás. Přihlášky je možné podávat od 1. února do 15. března. Vyhlášení vítězů proběhne 11. dubna.
Letošním tématem jsou „Killer ideas“, které se propisují i do doprovodné „zabijácké“ kampaně. „Jsou to myšlenky tak geniální, že odrovnají každého, s kým přišly do styku. A právě takové práce jsou na letošních ADC CCA nejvíce vítány,” vysvětluje autor konceptu David Suda z agentury WMC/GREY. Tvorby spotu se ujal režisér Marek Partyš s produkcí Bistro Films, fotografie vytvořil Pavel Hejný z Creative Embassy a grafický design zpracoval Aleš Mička ze studia Touch Branding.
Aktuální ročník soutěže také zařadil novou kategorii s názvem Brand Experience, v níž se bude hodnotit řešení komunikace, nikoliv její kanály. Zaměří se na řešení, která zprostředkovávají cílové skupině zážitek spojený se značkou a jejími hodnotami. Jednat se tak může o event, ale i o plně digitální zkušenost. Mezi hlavní kritéria patří autenticita, schopnost vyvolat emoce či požadované reakce a relevance ke značce a cílové skupině.
-stk-