Alza.cz v kampani rozdává Zlaté Alzáky

sobota, 16. února 2019, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani chce Alza.cz podpořit různé produktové segmenty, v nichž působí.

Klíčový vizuál k nové kampani Alza.cz s tzv. Zlatým Alzákem, zdroj: Alza.cz

Klíčový vizuál k nové kampani Alza.cz s tzv. Zlatým Alzákem, zdroj: Alza.cz

Alza.cz s novou kampaní komunikuje, že zdaleka již neprodává jen elektroniku. Posílit tak chce povědomí i o dalších segmentech, v nichž je aktivní, například o sportovním vybavení, hračkách, drogerii, hodinkách či výbava pro kutily a zahrádkáře. V kampani tak maskot značky Alzák předává zmiňovaným segmentům symbolickou cenu Zlatého Alzáka.

Kampaň poběží až do 10. března v televizi, rádiu, outdooru, tisku a na internetu, a to na českém i slovenském trhu. Její součástí je také šeková knížka, kterou dostane každý zákazník za nákup nad 2000 korun či 80 eur. Knížky obsahuje slevy napříč sortimentem v celkové hodnotě 8 000 korun či 300 eur. Využít je lze v období od 11. března do 30. dubna.

 

Kreativa kampaně vznikla jako obvykle in-house.

-stk-