Brandstorming se letos zaměří na cestu k lovebrandu

pondělí, 18. února 2019, 07:45 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Uskuteční se další ročník konference Brandstorming, která se zaměřuje na budování značek.

Foto: Internet Info

Další ročník konference Brandstorming se uskuteční v úterý 12. března 2019. Odpoví na otázky, jak uchopit brand, který byl v minulosti pošpiněn, zda je rebranding zárukou úspěchu, jak změřit osobnost značky či jak mohou zaměstnanci pomoct s budováním brandu na sociálních sítích. 

Na příkladech známých značek brand specialisti mají ukázat nejen úspěchy, ale i kudy cesta k lovebrandu určitě nevede. Zazní case study tuzemské i zahraniční.

O čem se bude mluvit?

O case study o rebrandingu značky Royal Crown Coly (dříve RC Cola), jaký úspěch v číslech sklízí na českém i zahraničním trhu, co vše rebranding obnášel a zda stál skutečně za to, odhalí marketing manažerka Kofoly Lucia Tarbajovská.

Meteopress se v posledních letech proměnil v moderní datovou společnost. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a její ředitel Michal Najman tyto radary sám vyrábí. Na konferenci popíše, jak uchopit brand, který byl v minulosti mnohokrát ušpiněn několika odborně pochybnými, či dokonce škodlivými projekty.

Brand je stěžejní i pro HR marketing. Jak nastavit značku pro potenciální zaměstnance? Musí být především uvěřitelná, aby lidé neutíkali ve zkušebce. To je téma Maru KortanovéPábení.

František Peterka z Driveto ukáže, jak vypadá růst startupového projektu v průběhu jednoho roku.

Honza PávMakevision a Zuzana BrečanováLovebrand předvedou, co všechno může zkřížit při implementaci značky cestu a jak ty „klacky” překročit. 

Každý druhý z nás je na sociálních sítích. Lidé se tu baví i nakupují. Každý den tu tráví víc a víc času. Jak toho využít pro šíření brandu a budování komunity? O tom více blogerka Gabriela Bartošovská.

Adam Zbiejczuk do komunikace na sociálních sítí zapojí zaměstnance a zaostří na budování značky v B2B.

Jak změřit osobnost značky a přizpůsobit ji různým profilům zákazníka, přednesou psycholožka Nikola Frollová a marketér Adam Ondráček.

Nové logo? Cest, jak se dopracovat k novému vizuálnímu stylu nebo designu nějakého produktu, je mnoho. Radim Tuček ukáže, jak získat inspiraci v designérské soutěži.

Minimalismus diktuje proměnu značek a logotypů do té míry, že se stávají nerozeznatelné jedno od druhého. Jako trend posledních let nám téma představí designér Vítek Škop a navrhne alternativní vývoj budoucnosti.

Zde si můžete prohlédnout podrobný program akce.

-mav-