CCC cílí novou kampaní na mladé spotřebitele

čtvrtek, 21. února 2019, 14:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

CCC chce kampaní přilákat mladé vyznávající sportovní módu i ty, co hledají pohodlnou obuv.

Zdroj: CCC

Zdroj: CCC

Polská obuvnická společnost CCC spouští novou kampaň, jejímž cílem je přilákat mladé zákazníky. Kampaň je rozdělena na dvě části: Youngsters chce s claimem „Nejlepší sportovní značky – nyní v CCC“ oslovit mladé lidi vyznávající sportovní módu a přilákat je na sportovní značky jako adidas, Puma, Skeches a Sprandi, které má nově v portfoliu. Druhá část nazvaná Quality cílí na lidi ve věku 25-39 let, kteří hledají pohodlnou a stylovou obuv.

Kampaň s objeví v televizi, kině, tisku, na internetu a také v místě prodeje. Do vysílání stanic skupin Nova a Prima bude nasazeno pět variant spot v délce 30 a 15 s. V tisku budou inzeráty otištěny především v lifestylových magazínech. V online prostředí bude CCC spolupracovat s influencery. Na prodejnách se komunikace propíše na LED obrazovky ve výlohách i na plochy za pokladnami. Kromě České republiky poběží kampaň také na Slovensku, Maďarsku, v Polsku a Rumunsku.

Reklama se natáčela v Buenos Aires, kde vznikla pro účely kampaně na jedné z budov i samostatné graffiti.

Kreativní námět vzešel od agentury 212 Agency. Produkce se ujalo Lemon Studio a režisérem všech spotů byl Antoni Nykowsky, fotografem Łukasz Ziętek.

-stk-