Do marketingu MOL ČR nastupuje Radek Janata

pondělí, 4. února 2019, 07:35 Marketing, Lidé MediaGuru

Marketing sítě čerpacích stanic MOL v České republice povede Radek Janata.

Radek Janata, foto: Jonathan Kšajt

Radek Janata, foto: Jonathan Kšajt

Do vedení marketingu Skupiny MOL v České republice nastoupil v únoru Radek Janata. Jako marketingový manažer bude zodpovědný za marketingovou strategii i jednotlivé aktivity značky na českém trhu. Ve své pozici nahrazuje Moniku Otradovcovou, která odešla na mateřskou dovolenou.

„Ve své nové pozici bych se chtěl zaměřit primárně na věrnostní kampaně a využít tak nasbírané zkušenosti ze svého předchozího zaměstnání,“ uvedl ke svému nástupu Radek Janata.

Radek Janata do Skupiny MOL přišel ze společnosti Billa, kde dva roky působil jako zástupce vedoucí marketingu. Předtím pracoval v marketingu firem PepsiCo, JTI či Fortuny. Zkušenosti má i z agenturního prostředí, konkrétně z mediální agentury PHD.

-stk-