Do vedení agentury NMDS nastupuje Biundo

pátek, 15. února 2019, 16:15 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Do agentury NMDS přichází Lucie Biundo z Vogue, dále také Silvia Haupt Kozoňová, Tomáš Garcy Nečas či Ondřej Bartoš.

Lucie Biundo, zdroj: NMDS

Lucie Biundo, zdroj: NMDS

Do vedení agentury NMDS, sdružující kreativní nomády, nastupuje Lucie Biundo. Přichází z časopisu Vogue, zkušenosti má také z mediálního domu Burda či festivalu Teniskology.

Dále řady agentury, jež letos oslaví pět let, rozšíří Silvia Haupt Kozoňová, která vedla PR ve Footshopu a spoluzaložila portál o lokální módě Fashion MAP, art director Tomáš Garcy Nečas, bývalý CEO agentury U+ Design, a Ondřej Bartoš ze společnosti JAD Productions.

NMDS založili v roce 2014 designér Martin Jedlička a kreativec Martin Kermes. Na svém kontě má agentura například uvedení sérií HBO Mamon nebo Pustina, koncepci grafického designu lyží pro Sporten, převod značky Lasvit do digitálního prostřední, nové logo brněnské JAMU nebo komunikaci hodinářství Bechyně.

„S klienty nepracujeme na základě briefu, ale vstupní analýzy, ze které vyplyne, co je potřeba opravdu změnit či inovovat. Teprve poté stavíme samostatný kreativní tým, do kterého zveme jak klienty, tak ‚insidery z venku‘. Umíme vypracovat nové strategie, redesign, alternovat funkčnost produktů nebo služeb, ale i nadchnout kampaní. Pořád ale zůstáváme sví,“ popisuje fungování agentury Martin Kermes.

Před rokem se stal partnerem Tomáš Vlček, jeden z otců projektu výškové budovy V-Tower. Rovněž vzniklo sesterské studio NMDS Pictures, které je podepsáno například video line-up tour Evolucie a v současnosti redesignuje obsah pro show Michala Dvořáka Vivaldianno Reloaded. Se stejným hudebníkem pracuje i na jeho multimediálním projektu inspirovaném tvorbou Alfonse Muchy, na jejíž přípravě se podílí například komiksový výtvarník Vladimír Vilímovský, motion designér Jindřich Aladar Novák, tým Amara Mulabegoviče, kreativec Tomáš Belko nebo vědecký pracovník Daniel Sýkora z ČVUT.

„Dalších pět let chceme ještě více zkvalitňovat a vybrušovat detaily. Budoucnost vidíme v propojování vlastních projektů se značkami, které spravujeme a rozvíjíme. Koncept virtuální modelky, se kterou experimentujeme už od roku 2009, nám ukazuje jasný směr. Stavět samožijící médium s otevřenou sítí přispěvatelů po vzoru WinkCreative nebo berlínské agentury MoreSleep,“ uzavírá Martin Kermes.

-stk-