KFC už rozváží ve 22 městech ČR, službu plánuje i nonstop

pondělí, 18. února 2019, 14:50 Aktuality, Retail MediaGuru

KFC rozšířilo svou službu rozvozu do 22 největších měst po celé České republice, testuje i nonstop zavážení.

Zdroj: KFC

Zdroj: KFC

Po téměř třech letech od spuštění rozváží KFC ve 22 největších městech po celé republice, posledními přírůstky jsou Karlovy Vary a Zlín. „Obliba služby KFC Rozvoz stále roste a očekáváme pokračování tohoto trendu i letos. Zákazníci především oceňují, že 85 % objednávek dovezeme do 30 minut a že si díky unikátním přepravním boxům, které udržují naše pokrmy a nápoje při správné teplotě, vychutnají svou objednávku doma nebo kdekoliv jinde jako přímo v naší restauraci,“ říká Libor Hubík, President KFC pro Česko a Rakousko.

Nejoblíbenějším produktem služby KFC Rozvoz jsou kyblíky, mezi sendviči vítězí Twister a Qurrito. Mezi nápoji jsou populární limonády a shaky. „Na strategickém rozvoji služby se již několik let podílí také mediální agentura PHD. Díky společné spolupráci jsme mohli skloubit nejnovější trendy v oblasti e-commerce s dynamickými změnami v chování našich zákazníků. Spolupráci plánujeme rozvíjet i nadále s cílem kontinuálně optimalizovat a vylepšovat zákaznickou zkušenost,“ doplňuje Libor Hubík.

Největší zájem o službu byl 28. října 2018, na Den vzniku samostatného československého státu. Protože zákazníci rozvoz využívají i při větších setkáních s přáteli, jako občerstvení na soukromé večírky nebo firemní akce, největší objednávky přesáhly hodnotu 10 000 Kč. Ve všední dny jsou nejvytíženější časy kolem oběda, poté od 17 do 20 hodin.

„Zvažujeme rozšíření služby do pozdních nočních hodin a v některých lokalitách už dnes testujeme nonstop zavážení,“ dodává Jiří Tihlařík, KFC Delivery Manager. „K přepravě používáme auta a pěší roznos. Do budoucna zvažujeme více flexibilní a k životnímu prostředí šetrnější doručování elektroskútry.“

Průzkumy ukazují, že KFC Rozvoz zná 82 % české populace. Z toho 19 % lidí ve městech s více než dvaceti tisíci obyvateli ji už využilo. KFC je největší tuzemskou značkou, mimo specializované firmy, která službu rozvozu hotového jídla nabízí. Dopravními partnery jsou společnosti DoDo a od podzimu 2018 Dáme jídlo, s níž je skupina AmRest, do které KFC na tuzemském trhu patří, kapitálově propojena přes firmu Delivery Hero.

-stk-