Mamarket nabízí zboží pro děti od českých značek

čtvrtek, 21. února 2019, 11:15 Aktuality, Retail MediaGuru

Nová online platforma Mamarket se zaměřuje na produkty pro děti od malých českých značek. Letos chce přidat i produkci ze Slovenska.

Zdroj: Mamarket

Zdroj: Mamarket

Pod křídly e-commerce akcelerátoru Inveo se rozvíjí nová online platforma Mamarket, jež se specializuje na produkty pro děti od malých českých značek. „Naším cílem je nabídnout alternativu zákazníkům, kteří mají zájem nakupovat dětské zboží jinak – s ohledem na udržitelnost, kvalitu, originalitu i příběh značky. Zákazníci ocení také jednoduchou platbu na jeden účet, která jim oproti jiným prodejním místům nakupování výrazně ulehčí,“ popisuje zakladatelka Mamarket.cz Jana Hejnicová.

Mamarket v současnosti na jednom místě nabízí 50 českých značek, které vybírá podle kritérií kvality, ekologie a lokálnosti. „Každou značku pečlivě prověřujeme, než ji nabídneme našim zákazníkům. Chtěli bychom kolem Mamarketu vytvořit fungující komunitu malých výrobců, kterým jsme schopni nabídnout výhodné prodejní podmínky, školení i pomoc například v oblasti marketingu,“ doplňuje Hejnicová.

Na platformě se tak objevují značky jako Utukutu (vítěz soutěže Živnostník roku 2017), Shark in the park, knihy Pop-Pap nebo Bylo Nebylo, dřevěné hračky od Pikle a Little Bears, produkty inspirované pedagogikou Montessori od MyMoo či Mimimo, merino kolekce od Koa Koa a Dupeto, šátky a nosící bundy od Loktushe a Mama by segra nebo silikonové korále Mimijo. Nabídka se má postupně rozšiřovat, a to nejen o české, ale i slovenské značky.

Náhled na stránky Mamarketu.cz, zdroj: Mamarket

Náhled na stránky Mamarketu.cz, zdroj: Mamarket

V prezentaci klade Mamarket důraz zejména na příběh jednotlivých značek. „Znát příběh je totiž důležitý. Příběh vytváří zážitek. Když víte, jaký příběh se schovává za produktem, který jste si koupili, podvědomě se k němu chováte jinak. Ohleduplněji, protože víte, že je unikátní a není to jen jeden z masy produktů, které vyplivnul nějaký stroj,“ vysvětluje Jana Hejnicová s tím, že letos plánuje i organizaci offline akcí.

-stk-