Pepsi podpoří kampaní novinku s příchutí limetky

středa, 27. února 2019, 15:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pepsi uvádí kampaní s mottem „Zažij něco nového“ svou bezkalorickou variantu s příchutí limetky.

Klíčový vizuál k uvedení nové Pepsi Limetka, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál k uvedení nové Pepsi Limetka, zdroj: PepsiCo

Společnost PepsiCo rozšiřuje nabídku svých kolových nápojů značky Pepsi o další variantu. Nově uvádí bezkalorický nápoj s příchutí limetky, jež doplňuje loni uvedenou Pepsi Višeň. Novinku podpoří kampaní s mottem „Zažij něco nového“. 

„V loňském roce zaznamenala u zákazníků velký úspěch Pepsi Višeň, která se ukázala být skvělým krokem. Češi jsou v chuťových preferencích vcelku stálí, ochucené varianty bezkalorických kolových nápojů si ale oblíbili. Věříme, že si zamilují i Pepsi Limetku,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR, s tím, že jsou to právě bezkalorické varianty nápojů, které považuje přední výrobce nápojů za budoucnost kolového segmentu.

Kampaň poběží od března do dubna v televizi, na internetu a v místě prodeje. V televizi bude nasazen spot, jenž má diváky motivovat k tomu, aby vystoupil ze zaběhlé rutiny a vyzkoušel něco nového. Pod kampaní je podepsána agentura Mark BBDO, o digitální část se stará Etnetera motion.

Pepsi Limetka bude dostupná v plechovkách o objemu 0,33 litru a PET lahvích o objemu 0,5 litru, 1,5 litru, 2 litry a 2,25 litru. Nová příchuť je v prodeji v tradiční maloobchodní síti od začátku února.

-stk-