
Klíčový vizuál k nové kampani značky Porsche, zdroj: Fairy Tailors
Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce vozů značky Porsche do České republiky, spouští novou komunikační kampaň s názvem „DNA vítězů“. Cílem kampaně je oslovit potenciální zájemce o luxusní SUV.
„Segment luxusních SUV patří mezi významné pilíře úspěchu značky Porsche na českém trhu, zároveň však spatřujeme velký potenciál pro další rozšiřování naší klientely,“ říká Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka Porsche Inter Auto CZ.
Svou kampaň staví Porschena svém „DNA“, tedy jednak na úzkém propojení s motoristických sportem, jednak na své historii s legendárními modely. Lehce provokativním vyznění navazuje na předchozí známé kampaně značky z minulého století.
„Kampaň ,DNA vítězů‘ poukazuje na fakt, že i v luxusních SUV Porsche dřímá odkaz ryze sportovních vozů této značky. K tomu využíváme srovnání se slavnými historickými modely, které se ve vizuálech objevují v odrazu na silnici,“ vysvětluje Marek Nieslanik, kreativní ředitel agentury Fairy Tailors, jež za kampaní stojí.

Klíčový vizuál k nové kampani značky Porsche, zdroj: Fairy Tailors
Kampaň poběží během celého února v tisku a na internetu.
Společnost Porsche Inter Auto CZ je importérem značky Porsche, výhradním zastoupením Bentley a Lamborghini a také prodejcem vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda.
-stk-