Porsche láká novou kampaní na luxusní SUV

úterý, 12. února 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Porsche ve své nové kampani „DNA vítězů“ představuje nabídku svých SUV.

Klíčový vizuál k nové kampani značky Porsche, zdroj: Fairy Tailors

Klíčový vizuál k nové kampani značky Porsche, zdroj: Fairy Tailors

Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce vozů značky Porsche do České republiky, spouští novou komunikační kampaň s názvem „DNA vítězů“. Cílem kampaně je oslovit potenciální zájemce o luxusní SUV.

 „Segment luxusních SUV patří mezi významné pilíře úspěchu značky Porsche na českém trhu, zároveň však spatřujeme velký potenciál pro další rozšiřování naší klientely,“ říká Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka Porsche Inter Auto CZ. 

Svou kampaň staví Porschena svém „DNA“, tedy jednak na úzkém propojení s motoristických sportem, jednak na své historii s legendárními modely. Lehce provokativním vyznění navazuje na předchozí známé kampaně značky z minulého století.

„Kampaň ,DNA vítězů‘ poukazuje na fakt, že i v luxusních SUV Porsche dřímá odkaz ryze sportovních vozů této značky. K tomu využíváme srovnání se slavnými historickými modely, které se ve vizuálech objevují v odrazu na silnici,“ vysvětluje Marek Nieslanik, kreativní ředitel agentury Fairy Tailors, jež za kampaní stojí.

Klíčový vizuál k nové kampani značky Porsche, zdroj: Fairy Tailors

Klíčový vizuál k nové kampani značky Porsche, zdroj: Fairy Tailors

Kampaň poběží během celého února v tisku a na internetu.

Společnost Porsche Inter Auto CZ je importérem značky Porsche, výhradním zastoupením Bentley a Lamborghini a také prodejcem vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda.

-stk-