Potravinářská komora má reklamní tendr za 103,6 mil. korun

pondělí, 25. února 2019, 11:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Předmětem veřejné zakázky Potravinářské komory za 103,6 mil. korun je zajištění komunikační kampaně o režimech jakosti Evropské unie.

Zdroj: eAgri

Zdroj: eAgri

Potravinářská komora České republiky vypisuje veřejné výběrové řízení na zajištění propagační kampaně s cílem posílit kladné vnímání evropského systému kvality zemědělských produktů.

Předmětem zakázky je podpořit povědomí o režimech jakosti Evropské unie, představovaných značkami Chráněné označení původu (CHOP), Chráněné zeměpisné označení (CHZO) a Zaručená tradiční specialita (ZTS) u spotřebitelů v České republice a Slovenské republice.

Předpokládaná hodnota tříleté zakázky je 103,6 mil. korun. Vyplývá to z informací uvedených ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-