SEAT spustil kampaň na podporu zahájení prodeje nového modelu SUV Tarraco. Se sloganem „Proč ne teď?“ chce komunikací lidem dodat odvahu k vyhledávání nových výzev a realizaci osobního růstu.
„Kdykoli můžeme udělat něco, co nás naplňuje, aniž bychom se museli uchylovat k výmluvám na věk nebo vzdálenost. Tarraco, nová vlajková loď značky SEAT, je perfektním partnerem pro sdílení těchto dobrodružství,“ říká Susanne Franzová, ředitelka marketingu společnosti SEAT.
Kampaň běží v televizi a dalších mediatypech, především na internetu, kde se snaží oslovit cílovou skupinu žen a mužů ve věku nad 40 let a inspirovat je větami „Věk je číslo, nikoli výmluva“ nebo „Za věkem nestojí roky, ale příběhy“, aby odsunuli své výmluvy stranu.
„Po vzoru výrobce chceme uchopit esenci značky SEAT a především hodnoty našeho nového, silného postavení na trhu, které úzce souvisejí s konektivitou, budoucností a blízkým spojením s cílovou skupinou, která je stále více náročná, mladá a městská. Naším mottem je ‚zpochybňování tradic‘ a nastavená cesta nám pomáhá tohoto cíle dosáhnout,“ říká Filip Stoulil, koordinátor marketingu a prodeje značky SEAT v České republice.
Jedná se o třetí mezinárodní kampaň k uvedení nového modelu na trh, kterou pro značku připravila agentura C14torce. A také o první kampaň v rámci nové smlouvy mezi oběma společnostmi, které se dohodly na prodloužení spolupráce o další tři roky. Adaptaci kampaně pro Českou republiku připravila agetura Rituál ve spolupráci s Fuse a PHD.
-stk-