Tezenis se spojuje s Mikolasem Josefem

středa, 27. února 2019, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tváří značky spodního prádla Tezenis se stal zpěvák Mikolas Josef.

Zdroj: Calzedonia

Zdroj: Calzedonia

Značka spodního prádla Tezenis, jež patří do skupiny Calzedonia, se na českém trhu spojuje se zpěvákem Mikolasem Josefem, známým z hudební soutěže Eurovize. Stal se tak první mužskou tváří značky na tuzemském trhu, kde bude propagovat letošní pánskou kolekci.

Lokální kampaň nafotil fotograf Matěj Třešňák, za kamerou stál Tomáš Moravec.

Tezenis se ve své komunikaci propojuje většinou s lidmi z hudebního průmyslu. Ve světě se její tváří stala zpěvačka Rita Ora, u nás loni navázala spolupráci s vítězkou SuperStar Terezou Maškovou.

Skupina Calzedonia byla založena v roce 1986 v italské Veroně s cílem vytvořit nový druh sítě franšízingových prodejen s dámskými, pánskými i dětskými ponožkami, punčocháči a plavkami. Kromě Tezenis patří do jejího portfolia stejnojmenná značka Calzedonia a také Intimissimi, dále Falconeri, vinotéky Signorvino či svatební ateliér Atelier Emé. Prodejní síť v současné době čítá 4 200 prodejen v 30 různých zemích. Svou strategii staví skupina na výrazné marketingové komunikaci svých značek v televizi, tisku a outdooru, kde se většinou spojuje se známými osobnostmi, pro značku Calzedonii se spojila s Gisel Bündchen nebo Julií Roberts, v případě Intimissimi například s Irinou Shaykh.

-stk-