Česká módní značka Pietro Filipi představuje novou kampaň na jaro a léto 2019. Po loňských oslavách 25. výročí na trhu, kdy se spojovala s herečkou Aňou Geislerovou, nyní přichází s heslem „Když o něco jde, nemá cenu spěchat“. Tvářemi kampaně se stali Tomáš a Ester Berdychovi.
„Ať už jde o budování úspěšné sportovní kariéry, romantický vztah, nebo výrobu prémiového oblečení, my v Pietro Filipi věříme, že ty pravé hodnoty vznikají časem,“ přibližuje význam kampaně majitel značky Michal Mička.
Kromě úspěchu a dlouhotrvajících kvalit podtrhuje spojení Pietro Filipi s Tomášem a Ester Berdychovými důraz na párovost. Kampaň totiž poukazuje, že česká módní značka vyrábí kolekce pro ženy i muže, díky čemuž se mohou páry sladit.
Kampaň, jež staví na příběhu lásky na první pohled, bude k vidění v outdooru, tisku, na internetu a v prodejnách značky. Nafotil ji Branislav Šimončík v Monaku, kde manželé Berdychovi žijí.
-stk-