Vojenská zdravotní pojišťovna vypisuje mediální tendr

pondělí, 18. února 2019, 09:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Vojenská zdravotní pojišťovna má veřejné výběrové řízení na zajištění mediálního prostoru v hodnotě 46 milionů korun.

Zdroj: FB Vojenská zdravotní pojišťovna ČR

Zdroj: FB Vojenská zdravotní pojišťovna ČR

Vojenská zdravotní pojišťovna ČR vypisuje veřejné výběrové řízení na zajištění mediálního prostoru pro svou reklamní kampaň, a to po dobu 24 měsíců.

Zakázka se týká především plánování a nákupu médií v tisku, rozhlase, televize, kině, na internetu, sociálních sítích, v mobilních aplikacích a také na outdoorových a indoorových reklamních nosičích. Součástí zakázky je také post buy analýza a poradenství v oblasti mediálního trhu. Předpokládaná hodnota zakázky je 46 milionů korun. Vyplývá to z informací uvedených ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-