Zlatá pecka: Uspěly slovenské agentury, hercem v reklamě Jeřábek

středa, 20. února 2019, 23:45 Reklama MediaGuru

Letošní ročník reklamní soutěže Zlatá pecka byl ve znamení úspěchu slovenských agentur. Vyhlašoval se opět titul o nejlepšího herce v reklamě.

Tomáš Jeřábek, foto: Air Bank

Tomáš Jeřábek, foto: Air Bank

Nejvíce ocenění ve 24. ročníku reklamní soutěže Zlatá pecka si odvezla slovenská agentura Istropolitana Advertising. Porota jí udělila za prezentaci Moje dieťa a vánoční vizuál pro Citroën dvě pecky v kategoriích tiskové inzerce a jiné (PR) a dále i cenu za nejlepší internetový formát a cenu akademickou. V pražském klubu Lávka předala Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace 24 cen.

Další slovenská agentura Zaraguza získala tři pecky za tiskovou inzerci knih Lindeni, vlastní firemní prezentaci a internetovou reklamu pro Baliarne obchodu z Popradu. Dvě pecky má Omnicom Media Group za product placement KFC a Coolwave a Möbelixu nová Kolbenka a stejný počet si odváží i This is Locco za tiskovou inzerci a internetovou reklamu pro Nadaci otvorenej spoločnosti a House of DaVinci.

Na 156 přihlášených reklamních prací posuzovali bratři Cabani, střihač Alois Fišárek, režisér Karel Janák, fotograf Adolf Zika, režisér a producent Viktor Tauš, kameraman Vladimír Smutný a další.

Letos přibylo především přihlášek do kategorie www a multimédií, kterých bylo o více než polovinu více než v loňském ročníku. 

Cenu Nejlepšímu herci v reklamě, o které rozhoduje 15 000 diváků, získal Tomáš Jeřábek, který účinkuje v sérii spotů na Air Bank. Vítězi dýchal na krk jeho herecký „parťák" Tomáš Měcháček, na třetím až pátém místě se pak umístili Sabina Remundová, Jiří Langmajer a Iva Kubelková. Diváci vybírali z 80 účinkujících osobností. 

Vítězové Zlatá pecka 2018

kategorie kampaň přihlašovatel
firemní prezentace Social phone Zaraguza
internetové reklamní formáty Tajomstvo pravého kávičkára Zaraguza
internetové reklamní formáty House of DaVinci launch This is Locco
jiné Talíř pro Metallicu Comtech Can
jiné Moje dieťa (PR) Istropolitana Advertising
jiné Blacker Than Black – vinyl (direct mail) McCann-Erickson Prague, International
jiné ÁNO (kampaň) MUW / Saatchi & Saatchi
multimediální a internetová prezentace KFC Coolwave aktivace Dark Side
plakát Olejové jazero Effectivity
plakát Jeden svet o slobode Respect APP
product placement Relax džus - víčko Media-Club
product placement Möbelix nová Kolbenka Omnicom Media Group
product placement KFC a Coolwave Omnicom Media Group
rozhlasový spot Rádiospot pro kampaň ČAP Nepozornost zabíjí Česká asociace pojišťoven
tisková inzerce Vianočný vizuál  Istropolitana Advertising
tisková inzerce Mreža vs. Mriežka This is Locco
tisková inzerce Knihy, ktoré nepustíte z rúk Zaraguza
TV spot Turizmus 1973 Wiktor Leo Burnett
TV spot Březňák. Dobré věci potřebují čas VCCP
TV spot BIG SHOCK! Shockyourself Al - Namura


Držitelé zvláštních cen

typ přihlašovatel / agentura název práce zadavatel / klient
Product Placement & Multichannel Creativity Česká televize ZOH-Samsung Samsung
Internetové reklamní formáty Istropolitana Advertising, s. r. o. Stories, ktoré nesmú zmiznúť Petit Press, SME
MMS Radiohouse Smoothie Balance  
akacemická cena  Istropolitana Advertising, s. r. o. Moje dieťa  

-mav-, -čtk-