![Klíčový vizuál nové kampaně investiční společnosti Amundi, zdroj: Amundi](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/7560/sooc_piggy-bank-capture.png)
Klíčový vizuál nové kampaně investiční společnosti Amundi, zdroj: Amundi
Investiční společnost Amundi odstartovala ve spolupráci se svým největším distribučním partnerem – Komerční bankou – svou imageovou kampaň. Se symbolem závodního prasátka v tretrách a startovním číslem číslo 1 upozorňuje jednak na své vedoucí postavení v oblasti správy aktiv v Evropě, jednak na investiční řešení, která dostanou úspory „do závodní formy“.
Cílem kampaně je zvýšit povědomí o původně francouzské značce Amundi, jež je na českém trhu relativně nová. K vidění bude na internetu a sociální síti LinkedIn, objeví se také v pražském metru a na rozhlasové stanici Radiožurnál.
Kreativa kampaně vznikla ve francouzské agentuře Havas.
-stk-