Amundi spouští s KB kampaň se závodním prasátkem

čtvrtek, 7. března 2019, 07:30 Reklama, Aktuality MediaGuru

Se symbolem závodního prasátka startuje investiční společnost Amundi svou imageovou kampaň.

Klíčový vizuál nové kampaně investiční společnosti Amundi, zdroj: Amundi

Klíčový vizuál nové kampaně investiční společnosti Amundi, zdroj: Amundi

Investiční společnost Amundi odstartovala ve spolupráci se svým největším distribučním partnerem – Komerční bankou – svou imageovou kampaň. Se symbolem závodního prasátka v tretrách a startovním číslem číslo 1 upozorňuje jednak na své vedoucí postavení v oblasti správy aktiv v Evropě, jednak na investiční řešení, která dostanou úspory „do závodní formy“.

Cílem kampaně je zvýšit povědomí o původně francouzské značce Amundi, jež je na českém trhu relativně nová. K vidění bude na internetu a sociální síti LinkedIn, objeví se také v pražském metru a na rozhlasové stanici Radiožurnál.

Kreativa kampaně vznikla ve francouzské agentuře Havas.

-stk-