České dráhy nasadily novou kampaň s Ondřejem Vetchým

pondělí, 18. března 2019, 16:35 Reklama, Aktuality MediaGuru

Kampaň Českých drah postavená na dvou video spotech má za cíl podpořit onlinový nákup jízdenek.

Zdroj: repro spot Českých drah

Zdroj: repro spot Českých drah

Komunikační agentura Havas Prague připravila nový kreativní koncept, ve kterém poprvé figuruje i nová tvář Českých drah, Ondřej Vetchý. Vystupuje ve dvou patnáctivteřinových spotech, které mají ilustrovat jednoduchost a výhody nákupu jízdenek online.

Nová kampaň běží od poloviny března do konce dubna. Je nasazená na vybraných serverech od YouTube přes ČSFD a Uložto až po Seznam či Stream. Cílem nové komunikace je zvýšit počet nákupů přes e-shop i počet uživatelů aplikace ČD Můj vlak a zároveň ukázat, že online nákup jízdenek je výhodnější alternativou k nákupu u pokladny.

Za konceptem stojí kreativní tým Havasu pod vedením Petra Čecha a Jakuba Koláříka s art directorem Pavlem Slováčkem a copywriterem Zdenkem Buchtelou. Brand team tvoří Lenka Beránková a Tereza Kudrličková.

Spoty v režii Tomáše Bařiny vznikly v produkci Boogie Films a hudbou Antonína Dvořáka je doprovodil mistr zvuku Ondřej Dvořák.

Havas zvítězil ve výběrovém řízení, které vyhlásila společnost České dráhy v listopadu roku 2018. Tendr bylo realizován pod záštitou AKA a ČD oslovily celkem osm komunikačních agentur. Spolupráce je uzavřena na rok 2019 s opcí na další dva roky.

-mav-