ČRo Dvojka se mění, nové pořady uvádějí Pawlowská nebo Kopta

sobota, 30. března 2019, 07:45 Rádio MediaGuru

Do vysílání stanice Dvojka byly zařazeny nové pořady, které uvádějí Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Čenský, Václav Kopta nebo Miro Žbirka.

Změny představila Dvojka na plese v pražském Domě železničářů, foto: Český rozhlas

Změny představila Dvojka na plese v pražském Domě železničářů, foto: Český rozhlas

Stanice Český rozhlas Dvojka představila nové moderátory a pořady, které jsou do vysílání této celoplošné stanice postupně nasazovány od začátku letošního roku. Úpravu programového schématu podpoří od 1. dubna komunikační kampaň, jejímiž tvářemi jsou Tereza Kostková, Halina Pawlowská, Jan Rosák, Dalibor Gondík a Jan Čenský.

Ranní vysílání patří od pondělí do pátku Daliboru Gondíkovi. Dopoledním blokem provází v pořadu Dva na Dvojce Šárka Volemanová a Jiří Holoubek. Uvádí příběhy ze života posluchačů i známých osobností. Mezi nové tváře Dvojky patří herečka a moderátorka Tereza Kostková s talk-show Blízká setkání, Halina Pawlowská s víkendovou polední hodinkou s názvem Pokračování za chvilku, Jan Čenský s pořadem My dva a čas nebo Václav Kopta a jeho Zlaté časy, ve kterých tento textař a hudebník seznamuje posluchače s písněmi, jež obstály v souboji s časem. V nové roli rádiového diskžokeje se představí zpěvák Miroslav Žbirka. Ten v pořadu Mám rád hovoří o setkáních se světovými hudebníky a vybírá písničky svých vzorů.

Vizuál kampaně stanice Dvojka, foto: Český rozhlas

Vizuál kampaně stanice Dvojka, foto: Český rozhlas

Kampaň na podporu změn bude od dubna do června nasazena v online prostředí, televizi, outdooru, tiskovinách i kinech. Kreativu vytvořil Český rozhlas společně s agenturou Proximity Prague. Spoty byly natočeny v režii Jakuba Sommera a produkci Bistro Films. Za kamerou stál Antoan Popelanov.

 „Kampaní se chceme ještě více přiblížit posluchačům, upozornit na nové pořady a moderátory a také oslovit mladší cílovou skupinu posluchačů. V případě této stanice se jedná o posluchače ve věku 45 let a více,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.

Český rozhlas Dvojka poslouchá v průměru 288 tisíc posluchačů denně a 475 tisíc posluchačů týdně (zdroj: Radio projekt, 3+4Q/2018). Je pátou nejposlouchanější celoplošnou rozhlasovou stanicí. Od roku 2015 se vypořádává s pozvolným poklesem poslechovosti. 

Zdroj: Radioprojekt, 3+4Q/2018, SKMO, Median, Stem/Mark

Zdroj: Radioprojekt, 3+4Q/2018, SKMO, Median, Stem/Mark

-mav-