Dan Ariely pokřtil knihu Peníze a zdravý selský rozum

pondělí, 25. března 2019, 07:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Poslední bestseller profesora psychologie a behaviorální ekonomie Dana Arielyho se po více než roce dočkal českého překladu. Vychází i audioknižní verze.

Zleva: J. Fáborky, V. Richter, J. Kadlec, D. Arely

Zleva: J. Fáborky, V. Richter, J. Kadlec, D. Arely

Dan Ariely, který do Česka zavítal poprvé jako řečník v rámci Marketing Festivalu, pokřtil na konci minulého týdne knihu a audioknihu Peníze a zdravý selský rozum. Knihu vydává nakladatelství Práh a v koprodukci s distributorem a vydavatelem audioknih Audiotéka.cz vychází současně audiokniha, kterou načetl Zdeněk Mahdal.

Křest proběhl v rámci zahajovacího VIP večírku letošního Marketing Festivalu 2019 a zúčastnil se ho marketingový ředitel nakladatelství Práh Jakub Kadlec, marketingová ředitelka Audiotéka.cz Vendula Richter a ředitel Marketing Festivalu Jindřich Fáborský.

Dan Ariely, který je v Česku známý především díky knize Jak drahé je zdarma, se v nové knize věnuje tématům týkajících se finančních záležitostí v denním životě.  Čtenáři a posluchači se tak dozví, proč často dělají ve výsledku špatná rozhodnutí, když se snaží ušetřit, stanovit cenu věcí nebo zodpovědně utrácet.  

-mav-