Hornbach v kampani „exportuje“ vůni jarních zahrad

středa, 20. března 2019, 14:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

S novou kampaní Hornbach otevírá zahradní sezónu. Do měst přináší vůni zahrádkářských nadšenců.

Zdroj: Hornbach

Zdroj: Hornbach

Hobby řetězec Hornbach spustil 15. března novou kampaň, v níž vyzdvihuje vůni jara, či spíše zahrádkářských nadšenců, kteří se zapotili při jarních pracích. „Samozřejmě i nyní zůstává těžištěm kampaně Hornbachu projekt a s ním i tvořivá síla a vášeň našich zákazníků,“ vysvětluje ke kampani David Kolář, marketingový ředitel společnosti pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň „Tak voní jaro“, jež běží v televizi, outdooru, na internetu, v ambientu a místě prodeje, staví na vědeckém sběru vůně a jejím exportu do metropole, kde si ji lidé kupují v automatu. „Spot je možné také chápat jako diskurs ke zvyšující se urbanizaci a klesající kvalitě života v městech. Anebo pokud se zaměříme na hlavní protagonisty – typické Hornbach machry –, můžeme v nich rozpoznat obhajobu zralého odhodlaného muže,“ popisuje Guido Heffels, kreativní ředitel agentury Heimat, jež je pod kampaní již tradičně podepsána.

Nový spot se natáčel v režii Australana Sama Hibbarda. O produkci se postarala společnost Anorak v Berlíně. Fotografie k outdoorové a printové kampani nafotil Kai-Uwe Gundlach z Hamburgu. Hudbu složil Blutdruck. Lokální adaptaci si zajistil Hornbach in-house ve spolupráci s grafikem Jakobem Breuerem. Plánování a nákup tuzemských médií zajišťuje Médea. 

Kampaň poběží kromě českého a slovenského trhu také v Německu, Rakousku, Rumunsku, Švédsku, Nizozemí a Švýcarsku.

-stk-