Lidl spouští věrnostní kampaň s Cartoon Heroes

úterý, 26. března 2019, 15:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové věrnostní kampani nabízí Lidl plyšové hračky z kolekce Cartoon Heroes.

Klíčový vizuál nové věrnostní kampaně řetězce Lidl, zdroj: Lidl

Klíčový vizuál nové věrnostní kampaně řetězce Lidl, zdroj: Lidl

Lidl spouští novou věrnostní kampaň, v níž za nasbírané body za nákupy nabízí deset plyšových hraček z kolekce Cartoon Heroes.

Zákazníci získají samolepku za nákup v hodnotě 500 korun, za pět samolepek s doplatkem 19,90 korun si pak mohou vybrat jednu z 10 hraček, například králíka Bugs Bunnyho, prasátko Porky Pig nebo kačera Daffy Duck. Nechybí ani Tom a Jerry či pes Scooby Doo.

„Veselými postavičkami jsme chtěli udělat radost hlavně našim malým zákazníkům. Právě proto jsme vybrali postavičky, které děti znají a mají rády. Naši plyšoví hrdinové zaujmou netradičním tvarem a zároveň nezaberou tolik místa, takže si je děti mohou brát s sebou, kam je jen napadne,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.  

Samolepky je možné sbírat ve všech prodejnách Lidl v období od 25. března do 21. dubna, nebo do vyčerpání všech zásob. Možné je rovněž si plyšovou hračku koupit bez nasbíraných bodů, a to za plnou cenu 299 Kč.

-stk-