Mitsubishi spouští novou lokální kampaň

pondělí, 4. března 2019, 12:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

„Díky, Mitsubishi“, říkají zákazníci automobilky v nové lokální kampani.

Zdroj: Repro YT SF Praha

Zdroj: Repro YT SF Praha

Společnost Mitsubishi Motors Česko a Slovensko uvádí novou lokální kampaň. Jejím hlavním motivem je poděkování od zákazníků.

„Naším úkolem bylo přijít s kampaní, v rámci které dokážeme odkomunikovat jakékoliv přednosti vozů Mitsubishi, ale zároveň i podpořit pozitivní vnímání značky jako takové,“ říká Miky Karas, kreativní ředitel agentury Scholz & Friends, která lokální koncept pro obě země připravila.

V kampani, jež běží od 23. února v televizi, rádiu a na internetu, tedy zákaznicí děkují nejen za pověstnou kvalitu Mitsubishi, ale také za zážitky, kterých se jim díky jejich vozům dostává.

Produkci reklamního spotu zajistila společnost DOIT.films. Režie se ujal David Chvátal, za kamerou stál Gašper Šnuderl, hudbu složil Tomislav Zvardoň a nahrála ji Terezie Kovalová.

-stk-