MMR si na nákup médií volí opět Remmark

úterý, 12. března 2019, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ministerstvo pro místní rozvoj si na zajištění mediálního prostoru pro kampaň o ESI fondech zvolila agenturu Remmark.

Zdroj: MMR

Zdroj: MMR

Na zajištění mediálního prostoru pro kampaň o ESI fondech v hodnotě 15 milionů korun si Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) vybralo ve veřejném výběrovém řízení agenturu Remmark Romana Heřmana. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

Předmětem veřejné zakázky je nákup televize, tisku a venkovních ploch se zaměřením na širokou veřejnost starší 15 let. Cílem půlroční kampaně je představit vybrané typy projektů, které vznikly a vznikají za podpory ESI fondů v České republice.

Komunikační agentura Remmark patří Romanu Heřmanovi, který vlastní rovněž agenturu Image CZ a 2C Analytics. Pro MMR již zajišťovala například tři samostatné online kampaně ESIF. Rovněž nakupuje média i pro agenturu CzechTourism.

-stk-