
Zdroj: Nestlé, Starbucks
Společnost Nestlé představila novou řadu kávy pod značkou Starbucks, která se bude prodávat po celém světě. Obsahuje celkem 24 produktů od pražené a mleté kávy až po první kávové kapsle Starbucks určené pro kávovary Nespresso či Nescafé Dolce Gusto. Jedná se o první výrobky uvedené na trh od vytvoření globální kávové aliance mezi Nestlé a Starbucks v loňském roce.
V následujících dnech začne Nestlé distribuovat uvedené produkty na vybrané trhy v Asii, Evropě, Jižní Americe, USA a na Blízkém východě. „Tímto krokem rozšiřujeme působnost značky Starbucks prostřednictvím nových distribučních kanálů jako součást globální kávové aliance s Nestlé,“ popisuje John Culver, prezident skupiny Starbucks International.
Nová řada produktů přináší typické jednodruhové kávy a kávové směsi Starbucks, stejně jako výběr z tradičních kávových nápojů jako je Caramel Macchiato a Cappuccino. Všechny výrobky obsahují 100% kávu Arabica, která byla eticky získána od pěstitelů kávy. V rámci globální kávové aliance získalo Nestlé právo na prodej balených produktů, káv a čajů mimo prostory Starbucks. Tato dohoda má posílit pozici Nestlé na globálním kávovém trhu, zejména pak v Severní Americe.
-stk-