PHD jmenována agenturou roku pro region EMEA

čtvrtek, 28. března 2019, 11:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Profesní magazín Campaign udělil titul Mediální agentura roku 2018 pro region EMEA agentuře PHD.

Zdroj: PHD

Zdroj: PHD

Mediální agentura PHD, která patří do sítě Omnicom Media Group, získala letos v březnu ocenění Mediální agentura roku 2018 pro region EMEA (Evropa, Střední Východ, Afrika). Ocenění udělil oborový britský magazín Campaign. Důvodem pro toto ocenění je vítězství ve 132 výběrových řízeních napříč regionem EMEA, rozšíření personálních kapacit o 275 nových zaměstnanců a zisk 73 cen z profesních soutěží.

Celková hodnota nového portfolio, které PHD získala ve výběrových řízeních v loňském roce, překračuje 700 mil. USD. Jsou mezi nimi klienti jako např. HSBC, Oatly, VF Corporation Europe či Unilever na africkém region.

PHD loni získala několik cen z profesních soutěží, mezi nimi i pět národních cen Agentura roku (Francie, Irsko, Itálie, Nizozemí a Španělsko). Ocenění Mediální agentura roku ji připadlo také v soutěžích Eurobest a na Cristal festivalu.

V regionu EMEA pracuje po příchodu necelých tří stovek zaměstnanců v loňském roce 2 630 lidí. Celkově má PHD v regionu 58 kanceláří a působí ve 47 zemích.

Níže přinášíme vyjádření managing directora české pobočky mediální agentury PHD Petra Miláčka.

Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD.

Petr Miláček

Petr Miláček

Miláček: PHD se daří i na českém trhu

V PHD se nám v posledním období daří rozvíjet inovace a kreativní řešení a já jsem rád, že se daří tento trend zúročit v podobě ocenění a zisku nových klientů. Po nedávném zisku titulu Inovativní agentury 2017 Flema a bronzu v Internet Effectiveness Award 2018, kde jsme uspěli v konkurenci specializovaných online agentur, přišly i síťové úspěchy.

V Česku jsme naposledy uspěli v letošním únoru, kdy jsme získali ocenění Zlatá Pecka, a to za product placement pro KFC v pořadu Coolwave.

Co je důležité pro rozvoj naší agentury PHD v ČR, je zisk nových klientů. Jsme opravdu rádi, že se nám podařilo naši práci zúročit i v tendrech druhé poloviny roku 2019 a získat šanci pracovat pro klienty REWE (Penny Market a Billa), Rémy Cointreau a další. Zároveň jsme neztratili jediného velkého klienta.

To vedlo i k velkému skoku v žebříčku projekce klientských portfolio pro rok 2019, kde česká PHD poskočila z pátého na čtvrté místo.

Je to pozitivní zpráva nejen pro naše akcionáře, ale hlavně pro celý náš PHD tým, kterému bych rád poděkoval. V neposlední řadě bych také rád poděkoval všem spolupracujícím kolegům v rámci Omnicom Media Group: Fuse, OMG Research, v neposlední řadě obchodnímu týmu Opera – díky jejichž obchodnímu umu dokážeme nabídnout konkurenceschopné nabídky.

Petr Miláček, managing director PHD