Pivo Krušovice postavilo hokejové Královské studio

čtvrtek, 28. března 2019, 14:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Krušovice odstartovaly soutěž o vstupenky na hokejové mistrovství světa.

Zdroj: Isobar

Zdroj: Isobar

U příležitosti letošního hokejového šampionátu spustila pivní značka Krušovice svou kampaň. Její součástí je i soutěž o 84 párů vstupenek na zápasy české reprezentace.

Do soutěže se mohou zájemci přihlásit přes unikátní kódy z lahví a plechovek limitované edice krušovické desítky a dvanáctky, které jsou v prodeji už od ledna. Kódy mohou zadat přes SMS, Facebook chatbot nebo web www.krusovice.cz. Vyhlášení výherců probíhá každý večer od 1. února do 25. dubna. „Dynamicky generovaná videa obsahující jména šťastlivců nahráváme na Facebook a YouTube, odkud se propisují na kampaňový web. Videa ale nahráváme také do digitálních OOH nosičů. Od vyhlášení po nasazení vše probíhá automaticky a v řádu minut je hotovo,“ říká František Procházka, technický ředitel agentury Isobar, jež pod online kampaní se svou sesterskou agenturou Bistro Social podepsána.

Pro potřeby dlouhodobé komunikace v rámci soutěže vzniklo také Královské studio, kterým provázejí moderátoři Radek Hrdina a Aleš Matoušek. „Celkově jsme chtěli komunikaci odlehčit a vymanit se tak ze srdceryvných klišé, kde všichni fandí společně pro zlato, jako jsme tomu byli zvyklí u minulých šampionátů. Namísto toho se jako jediný oficiální pivní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2019 soustředíme na samotné fanoušky, bez kterých by šampionát nikdy nebyl tam, kde je,” vysvětluje Jiří Coufal, Senior Brand Manager pro Krušovice.

Oba dva moderátoři provázejí i kampaňovými online videi, které v produkci společnosti Doit režíroval Prokop Motl. Hlavní spot představuje ideu a mechaniku hry o vstupenky, další se postupně objevují v průběhu soutěže a později budou nasazeny i během samotného mistrovství. Ve videích komentují dění na stadionu, glosují i jednotlivé týmy, které se s Čechy utkají, a rovněž nabídnou i tipy, jak získat alibi pro nerušené sledování zápasů.

Hlavní online spot hokejové kampaně značky Krušovice

Jedno z dílčích videí v hokejové kampani pivní značky Krušovice

Během šampionátu budou oba moderátoři také k vidění v živých vstupech ze stadionu, možné je i využít jejich gify ve Facebook Messengeru či Instagramu, a to po zadání klíčových slov „krusovice“ nebo „kralovskestudio“.

Gify se objeví také v dynamických bannerech během jednotlivých utkání. „Díky širokému spektru předtočených situací tak budeme schopni real time vtipně reagovat na dění na ledě. Pokud nebudete mít zrovna možnost zápas sledovat v televizi, naše Královské studio vám informaci o aktuálním stavu utkání přinese v rámci reklamních online ploch,” doplňuje kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.

Během mistrovství do komunikace vstoupí i propracované programatické scénáře pro jednotlivé zákaznické cesty. Díky nim si bude moci spotřebitel například rychle objednat pivo z pohodlí domova.

Vedle online kampaně komunikují Krušovice i v nadlince, kde se o kreativu postarala agentura DDB. 

-stk-