
Foto: Shutterstock
Počet doručených reklamních televizních TRP na začátku letošního roku zatím zaostává za úvodem roku 2018. Ukazují to data monitoringu Nielsen Admosphere za první dva letošní měsíce ve srovnání se stejným obdobím o rok dříve.
Z tohoto srovnání vychází, že počet odvysílaných TRP se v divácké kategorii 15+ letos prozatím snížil o osm procent, v 15-54 o 11 % a v 15-69 o téměř deset procent.
Rozložení podílu nejsilnějších televizních subjektů na reklamním trhu se nemění: nejvyšší podíly náleží uskupením Media Club (Prima, Barrandov, Óčko a další) a TV Nova. Meziroční snížení doručených TRP se ale týká všech subjektů na trhu.
Podíl obchodních sítí na TRP, 15+, I-II/2019
TRP 30´, Nielsen Admosphere
Podíl obchodních sítí na TRP, 15-54, I-II/2019
TRP 30’, Nielsen Admosphere
Podíl obchodních sítí na TRP, 15-69,I-II/2019
TRP 30’, ATO-Nielsen Admosphere
-mav-