Shell v kampani vybízí, aby si lidé užili každodenní dojíždění

sobota, 30. března 2019, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Síť čerpacích stanic Shell spustila regionální kampaň, kterou poprvé připravila s novou agenturou VCCP.

Z nové regionální kampaně společnosti Shell, zdroj: VCCP

Z nové regionální kampaně společnosti Shell, zdroj: VCCP

Společnost Shell chce s novou kampaní, která běží vedle České republiky také na Slovensku, v Bulharsku, Maďarsku, Polsku a Rusku, inspirovat řidiče i spolujezdce k tomu, aby si užili každodenní rutinní cesty a své cestování změnili v pozitivní moment dne.

Cílem této imageové kampaně je dát skutečný význam globální komunikační platformě „Don‘t just go, go well“ a následně podpořit i další pilíře značky, jako jsou prémiová paliva Shell V-Power, koncept rychlého občerstvení deli by Shell a věrnostní program Shell ClubSmart.

Kampaň má za cíl nejen posílit značku Shell, ale i prémiová paliva Shell V-Power, zdroj: VCCP.

Kampaň má za cíl nejen posílit značku Shell, ale i prémiová paliva Shell V-Power, zdroj: VCCP.

Kampaň má podpořit i věrnostní program Shell ClubSmart, zdroj: VCCP.

Kampaň má podpořit i věrnostní program Shell ClubSmart, zdroj: VCCP.

Kampaň běží napříč různými médii, v televizi, outdooru a také na internetu.

Kreativu vytvořila pražská agentura VCCP, kterou si společnost Shell vybrala pro svou regionální komunikaci ve výběrovém řízení na sklonku loňského roku. Česká pobočka tak navázala na již probíhající spolupráci své centrály se Shellem na globální úrovni. O produkci spotu se postarali Boogie films v čele s brazilským režisérským duem Salsa.

-stk-