Škoda Auto Digilab testuje doručování zboží do kufru auta

pátek, 15. března 2019, 10:45 Aktuality, Retail MediaGuru

Škoda Auto Digilab startuje ve spolupráci s Alza.cz a Rohlik.cz pilotní projekt doručování zboží do kufru auta.

Zdroj: Škoda Auto

Zdroj: Škoda Auto

Zákazníci firem Alza.cz a Rohlik.cz si budou moci už brzy vybrané zboží objednat přímo do zavazadlového prostoru svého vozu. Škoda Auto DigiLab totiž ve spolupráci s oběma internetovými obchody vyvíjí doručovací systém, díky němuž bude kurýrovi umožněn zabezpečený přístup do zavazadlového prostoru.

V pilotním projektu se začne testovat technologie potřebná pro vzdálený přístup k vozu, velký důraz se přitom klade na bezpečnost a jednoduchost. „Tento pilotní projekt je konkrétní ukázkou toho, jak pomocí nejmodernějších technologií usnadníme a zpříjemníme lidem jejich každodenní život,“ popisuje Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLabu.

Systém doručení by měl probíhat následovně: Zákazník si na e-shopu objedná zboží a vybere si dodání do kufru svého automobilu, kurýr následně získá informace o jeho poloze a díky jednorázovému zabezpečenému přístupu se mu přes speciální aplikaci v předem definovaném časovém intervalu otevře zavazadlový prostor. Do něj kurýr vloží balíček, který následně vyfotí, vůz zamkne a zákazník obdrží zprávu o úspěšném doručení.

„Spokojenost našich zákazníků má pro nás nejvyšší prioritu. Proto jako přední inovátor vnímáme rozšíření nabídky možnosti doručování o dodávku přímo do zavazadlového prostoru jako skvělou příležitost, jak zákazníkům ještě více usnadnit vyzvedávání jejich objednávek,“ vysvětluje za Alza.cz Tomáš Havryluk.

Stejný důvod vedl k zapojení do projektu i Rohlik.cz. „Od svého vzniku je Rohlik.cz projektem, který si dal za cíl zlepšovat zákaznickou zkušenost spojenou s nákupem potravin. Doručování do kufru auta je inovací, která napomáhá naplňování této mise,“ dodává Tomáš Čupr.

Služby a technologie probíhají aktuálně zkušební fází a budou se cíleně optimalizovat. V rámci pilotu budou do projektu zapojeni i vybraní zákazníci, kteří budou mít příležitost podílet se na vývoji a možnost vyzkoušet si službu před samotným spuštěním v praxi.

-stk-