Škoda Auto sponzoruje Tour de France dalších pět let

středa, 6. března 2019, 12:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Škoda Auto prodloužila partnerství s Tour de France do roku 2023.

Foto: Škoda Auto

Foto: Škoda Auto

Škoda Auto prodloužila partnerství s Tour de France do roku 2023. Společnost bude oficiálním hlavním partnerem slavného cyklistického závodu a dodavatelem oficiálních vozů. Automobilka akci sponzoruje posledních 15 let. Smlouvu podepsali zástupci Škody a společnosti A.S.O. (Amaury Sport Organisation) na ženevském autosalonu.

Spolupráce s A.S.O. zahrnuje také další cyklistické závody – Vueltu, Paříž-Nice, Critérium du Dauphiné, Paříž-Roubaix, Valonský šíp a Lutych-Bastogne-Lutych. Automobilka své aktivity navíc rozšiřuje a bude podporovat i závody Paříž-Tours a Kolem Katalánska. Na Tour de France, Vueltě, Paříž-Nice a Critérium du Dauphiné bude Škoda sponzorovat také zelený trikot pro nejlepšího jezdce bodovací soutěže.

„Prodloužení našeho dlouholetého partnerství s pořadatelem Tour de France společností A.S.O. zvýrazňuje úzké spojení značky Škoda s cyklistikou. Podpora Tour de France a dalších renomovaných cyklistických závodů je důležitým aspektem 124leté tradice naší společnosti. Úspěšná historie naší značky koneckonců začala v prosinci 1895 výrobou jízdních kol," uvedl při podpisu šéf marketingu Škody Alain Favey.

Loni sledovalo Tour podél trati přibližně 12 milionů fanoušků a zhruba 1,4 miliardy u televize.

-čtk-