Strážnické brambůrky testují příchutě ke speciálním příležitostem

čtvrtek, 28. března 2019, 07:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Limitované edice brambůrků k příležitostem typu Valentýn či Halloween uvádí na trh výrobce Petr Hobža Snack.

Valentýnská edice Strážnických brambůrek, zdroj: Petr Hobža Snack

Valentýnská edice Strážnických brambůrek, zdroj: Petr Hobža Snack

Výrobce Strážnických brambůrků, firma Petr Hobža Snacktestuje na trhu koncept limitovaných edic se speciálními příchutěmi, které uvádí u různých příležitostí během roku. Letos o Valentýnu tak vyzkoušel brambůrky s příchutí smažené cibulky či se solí a octem, které uvedl exkluzivně v Kauflandu v růžovém a černém obalu. Loni připravil Halloweenskou edici pro Penny Market s paprikovou příchutí, kterou brzy uvede i v klasické verzi Strážnických brambůrků.

Halloweenská edice Strážnických brambůrek, zdroj: Petr Hobža Snack

Halloweenská edice Strážnických brambůrek, zdroj: Petr Hobža Snack

S limitovanými edicemi chce značka pokračovat i nadále. Letos plánuje uvést ještě dvě až tři. „Nové příchutě vyvíjíme v podstatě neustále a rozhodli jsme se investovat i do vývoje neprůhledných obalů s různou grafikou,“ řekl výrobní ředitel Libor Hobža.

Rodinná firma Petr Hobžabyla založena v roce 1988 jako živnost na povolení Národního výboru. Původně její zakladatel smažil brambůrku v bufetu u letního kina, později i na poutích. V roce 1994 se dostávají Strážnické brambůrky poprvé i do obchodních řetězců. Dnes společnost vedou synové zakladatele – Petr a Libor Hobžovi.

-stk-