TV kampaně k MS v hokeji mohou začít už na konci dubna

úterý, 12. března 2019, 07:50 TV, Reklama MediaGuru

Letošní hokejové mistrovství světa odvysílá Česká televize, připraveno je několik možností komerční prezentace.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Možnosti komerční prezentace u letošního hokejového mistrovství, které se odehraje v květnu a jehož průběh odvysílá Česká televize, jsou v podobě sponzoringu programu - upoutávky. Start kampaně je možný už od 30. dubna, sponzoring je možné umístit před začátkem a během turnaje, a to na stanicích ČT1 a ČT sport.

Další možností je sponzoring přímých přenosů (před a po třetině během přímého přenosu a také v power-breaku, neboli v reklamní přestávce během třetiny). Další formou je injektáž (nasazení uvnitř studií a zápasů).

Klasické reklamní spoty budou umísťovány pouze u nejzajímavějších přenosů. Lze je umístit buď před hrací třetinou, po ní a během power-breaků. V komerční nabídce je také product placement v rámci hokejového studia, divácké soutěže či minipořady. Online reklama je možná v rámci webového speciálu.

Cenový koeficient se v případě hokejového mistrovství zvyšuje na 1,5, cena CPP je tedy navýšena o uvedený koeficient. Investice jsou rozděleny ze 70 % u zápasů české reprezentace a play-off a ze 30 % u zápasů základní skupiny mimo zápasů s účastí českého týmu.

Za sponzorský vzkaz u zápasů českého týmu zaplatí inzerent až 170 tis. Kč (power break v třetině), před a po třetině je to 130 tisíc Kč a před a po studiu 40 tisíc Kč. Injektáž v případě zápasů českého týmu a v play-off vyjde na 85 tisíc Kč. Sponzoring programu vychází v hlavním vysílacím čase na 72 tisíc Kč, mimo prime-time na 10 tisíc Kč.

Letošní hokejové mistrovství světa se uskuteční od 10. do 26. května na Slovensku, hrát se bude v Bratislavě a v Košicích. Obvyklé vysílací časy jsou od 16:15 a 20:15, o víkendech také od 12:15. Česká televize celkem odvysílá 64 zápasů, přičemž maximum z toho by mělo být v přímém přenosu. Zápasy, které budou časově kolidovat, odvysílá ČT ze záznamu. Vedle televizní obrazovky se připravuje i webový speciál a MS se objeví i v nabídce hybridního HbbTV vysílání.

-mav-